2013. október 22., kedd

Díj


Először is szeretném megköszönni Hanna-nak a díjat. Másodszor pedig.. Hmm. Nincs másodszor, mindegy.

Szabályok:
- Írj magadról 11 dolgot
- Válaszolj a kérdésekre
- Tegyél fel 11 kérdést
- Küldd el 11 embernek

11 dolog rólam:
- Nem találom önmagam.
- Szeretek mélyenszántó gondolatokat elszórni, mikor magamat kell jellemezni, heha.
- Gyűjtöm az energiaitalos dobozokat. Vagyis inkább csak felhalmozódnak, mivel nincs szívem kidobni őket.
- Utálom a rózsaszínt és azt a tipikus "melegítőgatyakéket".
- Néha túlzottan egoista vagyok.
- 3-4 hónapja élénkvörösre festetem a hajam.
- Szokásom manipulálni embereket, akaratlanul is.
- Fogalmam sincs, hogy mi lesz velem később.
- Évente egyszer van egy-két hónap, amikor folyamatosan le vagyok törve, és itthon sírdogálok. (kínos információ lvl 4832984932478kjhuizw3247)
- Jó tanuló vagyok.
- Gyűlölöm a nutellát.

Kérdezz-felelek:
1. Milyen témájú blogokat olvasol leginkább?
- Az a helyzet, hogy nagyon kevés blogot olvasok, aminek megvan az oka. Többnyire F1-el kapcsolatos történeteket olvasgatok, de azt sem nagyon. Leginkább azért, mert félek, hogy akaratlanul is ugyan, de átveszek egy-két elemet egy másik történetből, azt meg ugye senki sem szeretné.
2. Írtál már novellát?
- Írtam. Nem akarod tudni.
3. Először leírod valahová a gondolataidat a bloggal kapcsolatban, vagy egyből begépeled a Bloggerbe?
- Te is nagyon jól tudod, hogy rohadt lusta vagyok nyolcféle helyre leírni és utána bemásolni, úgyhogy mindig  egyből begépelem.
4. Milyen színű a hajad?
- Élénkvörös.
5. Ki a példaképed?
- Sokáig (2-3 hónapig) azt vallottam, hogy John Lennon a példaképem, de aztán rájöttem, hogy annak ellenére, hogy nagyon szeretem, és tisztelem, sosem volt igazán a példaképem. Igazából soha nem volt egyetlen olyan személy sem, akinek a munkássága akkora hatással lett volna rám, hogy a példaképemnek mondhassam. Egyébként sem menne nekem ez a "kövessünk másokat" dolog, megyek inkább a magam feje után.
6. Kedvenc dalod?
- Pákó - Megy a gőzős. Oké, komolyra fordítva a szót, nem tudom. Az a baj, hogy a hangulatingadozásaimmal együtt változik az éppen aktuális kedvencem is.
7. Design alapján meg szoktál ítélni blogokat?
- Nem akarok hazudni, úgyhogy igen. De csak egy bizonyos mértékben. Nem azt várom, hogy az adott blogger Photoshop-mester legyen, de számomra undorító, mikor úgy néz ki egy blog, mintha lehányta volna egy szivárvány. Megértem én, hogy minden hepi, laza, meg fasza, de könyörgöm. Nézzen már ki valahogy az oldal..
8. "Szenvedsz" valamilyen mániában?
- Ó, de még mennyiben. Holnap reggelig sorolhatnám őket. Tudod nagyon jól, hogy régóta elért a Beatlesmánia. Meg horrorjátékfüggő is vagyok, bár azt többnyire csak nézni szoktam. És persze Kimitől/Sebtől/az összes kedvenc hírességemtől is ilyesféle mániában/lázban szenvedek.
10. Volt már olyan, hogy nem tetszett a barátnőd blogja, de csak azért, hogy ne bántsd meg, azt mondtad, hogy tetszik neked?
- Hmm, ha jobban belegondolok, ilyen még nem volt. Persze, volt már olyan, hogy mondjuk kicsit elnézőbb voltam, tekintettel arra, hogy nagyon-nagyon-nagyon kezdő írópalántáról volt szó. De alapjában véve mindig őszinte vagyok.
11. Mi a véleményed a blogomról? :)
- Szeretemimádom. Nem tudom jobban kifejezni magam, bocsi.

És itt be is fejeződik ez a díjas dolog, mivel alig olvasok más blogokat, és az íróikat meg nem akarom leterhelni a hülye kérdéseimmel. Meg amúgy is, mire vannak a szabályok, ha nem arra, hogy megszegjük őket? c:

2 megjegyzés: